Producție- 420 mii euro la care se adauga bartere plus alte chestii gratuite primite de la oamenii de bine din județul Cluj.
În această sumă, după spusele actorului principal, lipsesc onorariile pentru Mircea Bravo și Cristian Ilișuan, actorul și regizorul.
Pe principiului „trebuie să promovezi ca să scoți profit”, Bravo Films a investit nu mai puțin de 275 mii euro în partea de promovare.
Filmul, la 6 săptămâni de la lansare are 350.000 de întrări, practic 350 mii de oameni au vizionat filmul la cinema în toată țara
Pe partea de încasări, filmul are în peste 600 mii de euro încasați din biletele vândute la cinema însă încasările mai mari se vor realiza în momentul când filmul va rula pe Netflix.
Nunta pe bani este un film mult mai bine realizat decât „Mirciulică”, se râde mult mai mult și este mult mai profi. ( nu magazinul). Actorii sunt senzație, ardeleni de-ai noștri, oameni care își joacă foarte bine rolul…
Așadar, dacă vreți ceva amuzant „Nunta pe bani” este filmul pe care trebuie să îl vedeți!